ژان بقوسیان سایت مدیرسبز

یک استراتژی خطرناک وجود دارد که شاید پاداشهای بزرگ به همراه داشته باشد: 

خلق یک بازار جدید. بهترین راه خلق بازار جدید، پیدا کردن مشکل است. بعضی مشکلات هیچ راه حلی ندارند. را ه حل شما همان بازار جدید است. امروزه مینی وَن ها جاده ها را پر کرده اند، اما در زمانی نه چندان دور هیچ بازاری برای آ نها وجود نداشت. شرکت اتومبیل سازی کرایسلر فهمید که ونهای بزرگ و قدیمی کم کم محبوبیت خود را از دست می دهند و باید نسخه کوچکتری از آ نها ارائه کند. به این ترتیب، بازاری جدید و بسیار سودآور متولد شد.

 

برای مطالعه کامل مقالات می توانید فایل مربوطه را دانلود کنید و برای مطالعه مقالات بیشتر به وب سایت مدیر سبز مراجعه کنید.

https://modiresabz.com

پاسخگویی به سوالات شما و مشاوره در زمینه هتلداری

موردی یافت نشد
  • سوال شما